Una Bauer REDOVAN ČLAN

 Životopis


Dr. Una Bauer doktorirala je 2011. na ideji neutralnosti u radovima Jérômea Bela, Thomasa Lehmena, Raimunda Hoghea i BADco, na Odsjeku za dramu i kazalište sveučilišta Queen Mary, University of London. Predaje kolegije Dramaturgija izvedbe i Postdramsko kazalište na poslijediplomskom sveučilišnom studiju Gluma, mediji, kultura Sveučilišta u Rijeci. Predaje i kolegije Kazalište i politika, te Izvedba, Internet i društvene mreže na Akademiji dramskih umjetnosti u Zagrebu. Za doktorski studij u Londonu dobila je punu trogodišnju stipendiju zamjenika rektora Londonskog sveučilišta (iste godine ponuđena joj je i jednogodišnja stipendija OSI/FCO Chevening Scholarship na Oxfordskom sveučilištu koju je odbila kako bi prihvatila ponudu Londonskog sveučilišta). Predavala je kolegije Režijsko kazalište, Plesno kazalište i London, kultura, izvedba na sveučilištu Queen Mary 2008 i 2009. Bila je pomoćnica urednika akademskog časopisa Contemporary Theatre Review kojeg izdaje Routledge (2006-2009). Kazališne i plesne kritike i analize, te razni intervjui, objavljeni su joj u časopisima Gordogan, Vijenac, Zarez, Kretanja, britanskom časopisu Performance research, slovenskom časopisu Maska, srpskom časopisu Teatron, talijanskom Biblioteca teatrale, rumunjskom Observator Cultural, radio emisiji Kazalištarije (Odeon), dnevnim novinama Jutarnji list i Dnevnik te web portalu Kulturpunkt. Bila je jedan od koordinatora svjetske akademske konferencije PSi15 u Zagrebu (2009) i glavni koordinator PSi15 follow-up u Rijeci (2010). Zajedno s Marinom Blaževićem, uredila je DVD s kazališnim prilozima koji je objavljen uz jedno izdanje časopisa Performance Research. Uredila je broj časopisa za izvedbene umjetnosti Frakcija 58/59: To be moved (2011). Zajedno s Nicholasom Ridoutom, organizirala je simpozij Politike gledateljstva (2011). Zajedno s Marjanom Krajač, organizirala je seriju razgovora Danas nisam umrla tako lijepo, u sklopu Tjedna suvremenog plesa (2013). Sudjelovala je kao dramaturg i izvođač u Čovjeku Vuku D.B.Indoša. Zajedno s Thomasom Lehmenom, držala je kazališnu radionicu posvećenu ideji neutralnosti u kazalištu u sklopu festivala Schwere Reiter 2008. u Münchenu. Bila je izvršni producent dviju predstava BADco. (Deleted messages i Fleshdance). Od 2003 do 2006. bila je voditelj ureda i asistent za izvedbene umjetnosti Centra za dramsku umjetnost (CDU). Diplomirala je komparativnu književnost i filozofiju na Filozofskom Fakultetu u Zagrebu 2002. U uredništvu je časopisa Frakcija, Gordogan i u uredničkom savjetu časopisa Performance Research. Članica je Hrvatskog društva kazališnih kritičara i teatrologa i Društva hrvatskih književnih prevodilaca. Prevodi s engleskog i na engleski, beletristiku i stručnu literaturu.



 

 

Dr. Una Bauer doktorirala je 2011. na ideji neutralnosti u radovima Jérômea Bela, Thomasa Lehmena, Raimunda Hoghea i BADco, na Odsjeku za dramu i kazalište sveučilišta Queen Mary, University of London. Za doktorski studij u Londonu dobila je punu trogodišnju stipendiju zamjenika rektora londonskog sveučilišta (iste godine ponuđena joj je i jednogodišnja stipendija OSI/FCO Chevening Scholarship na Oxfordskom sveučilištu koju je odbila kako bi prihvatila ponudu londonskog sveučilišta). Predavala je kolegije Režijsko kazalište, Plesno kazalište i London, kultura, izvedba na sveučilištu Queen Mary 2008 i 2009. Bila je pomoćnica urednika akademskog časopisa Contemporary Theatre Review kojeg izdaje Routledge (2006-2009). Diplomirala je komparativnu književnost i filozofiju na Filozofskom Fakultetu u Zagrebu 2002. Kazališne i plesne kritike i analize, te razni intervjui, objavljeni su joj u časopisima Gordogan, Vijenac, Zarez, Kretanja, britanskom časopisu Performance research, srpskom časopisu Teatron, rumunjskom Observator Cultural, radio emisiji Kazalištarije (Odeon), dnevnim novinama Jutarnji list i Dnevnik te web portalu Kulturpunkt. Sudjelovala je kao dramaturg i izvođač u Čovjeku Vuku D.B.Indoša. Zajedno s Thomasom Lehmenom, držala je kazališnu radionicu u sklopu festivala Schwere Reiter 2008. u Münchenu. Bila je jedan od koordinatora svjetske akademske konferencije PSi15 u Zagrebu i glavni koordinator PSi15 follow-up u Rijeci. Zajedno s Marinom Blaževićem, uredila je DVD s kazališnim prilozima koji je objavljen uz jedno izdanje časopisa Performance Research. Bila je izvršni producent dviju predstava BADco. (Deleted messages i Fleshdance). Od 2003 do 2006. bila je voditelj ureda i asistent za izvedbene umjetnosti Centra za dramsku umjetnost (CDU). U uredništvu je časopisa Frakcija i Gordogan. Prevodi s engleskog i na engleski, knjigu Monty Python i filozofija koju je prevela objavila je naklada Jesenski & Turk.

 Bibliografija

 Jezici

Kontakt

  • Zagreb